Att förverkliga

 

 

Min idé om framtiden är att jag vill driva mitt eget företag, arbeta från mitt eget kontor och helt enkelt driva min egen utveckling.  Jag vill jobba med något jag är verkligen brinner för.

Jag är utbildad designer, och är idag yrkesverksam som detta. Men drömmen är ju att designa för mitt eget företag.  Idag jobbat jag åt andra.

Jag vill också skapa något hållbart.

Att driva ett företag som producerar organiskt, rättvisemärkte etc. är både dyrt och svårt.
Jag tänker att jag mjukstartar, men med ett tydligt mål där förhoppningsvist allt skall vara hållbart framtaget i framtiden.

 

Jag ska alltså starta ett företag. Ett företag som designar och säljer kläder.

Ett företag med en tydlig grön linje.

 Klädlinjens namn kommer vara SÝM, och betyder vacker på gutemål (gotländska)

Jag kommer att dokumentera hela resan här!

 
 
Klädmärket | |
Upp